Minnesförlust...eller nåt

Börjar tro att det är något allvarligt fel med mig, har kanske små hål i hjärnbarken som gör att saker som jag borde komma ihåg läcker ut och flyter iväg. (detta blev en ganska äcklig beskrivning, ledsen om ni är kräsmagade...)
Det är alla dom där bra småsakerna jag glömmer: att köpa glödlampor, att sätta upp en lapp på dörren med texten "Ingen reklam tack", att ta med mobilen till jobbet...och mycket mer. Detta resulterar i att jag lever i mörker, översvämmad av reklam och är svår att nå...inte bra! Hoppas att det inte är seniliteten som kommer krypande redan skulle vara ganska tråkigt om man blev senil innan man ens slutat skolan (inser att det säkert finns några stackare som upplever detta, ber så mycket om ursäkt...)

Får väl helt enkelt ägna mig åt hjärngympa för att täppa igen dom där små hålen innan det är aldeles tomt innanför skallen =)
Hur jäkla svårt kan det vara att komma ihåg en förbannad glödlampa....?


Återkommer när det gått upp ett ljus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0