Besatt av blänkande lack och stora motorer....

Har insett att jag lagt mig till med en ny besatthet, den har sakta kommit smygande den senaste månaden utan att jag kunnat försvara mig. Denna besatthet är dock lite mer udda än den tidigare nämnda (antar att det är många av båda könen [det är ju trots allt ett jämlikt samhälle] som uppskattar lite bling bling). Det är helt enkelt så att jag har blivit lite besatt av lastbilar, inser när jag skriver detta att det låter något udda men det har en logisk förklaring. Sedan en tid tillbaka gör jag mitt exjobb på en av sveriges störrsta lastbils tillverkare, det gör att man blir lite dsitraherad när man ser en lastbil och roar mig med att försöka känna igen modeller och kika in på inredningen (som jag gör exjobb om)...jag har helt enkelt blivit insnöad och detta mitt i den svenska sommaren. Mitt något udda betende uppskattas inte av alla, de delar tydligen inte min nyfunna passion för blänkande lack, stora motorer och funktionell compact-living inredning.

Men för att vara rättvis så skulle jag inte trot detta om mig för några år sedan och vem vet det kanske går över men just nu hoppas jag inte det, jag har alldeles för roligt =)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha! Känner igen mig helt och hållet! Mamma uppskattade inte direkt allt min lastbilssnack på vägen hel till småland.
Hoppas semestern vart skön "so far"
Kram

2007-07-08 @ 17:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0