Kreativt stillestånd

Ett namn, ett bra namn....ett namn på en blogg....hm, hur svårt kan det vara?
Det måste ju säga mycket men inte allt osv....svårt!

Det blir ju inte lättare i och med att jag ínte är helt säker på vad jag ska skriva om här.
Shopping och ha-begär?
Tusen saker som är fel med SJ?
 Varför alla mina blommor dör?
En jämförelse mellan de bästa och de sämsta fantasy böckerna?
Varför det är coolt att betala skatt?
Tro mig jag skulle kunna skriva om allt det där jag har bara inte bestämt mig än...(detta velande är relativt karakteriskt, men brukar gå över med tiden)

Får panik när det står att man inte kan ändra domännamnet...hjälp, slutgiltigt beslut.
Tar ett snabbt, och oåterkalleligt beslut.

Så föds bloggen: Lite Lagom Besatt.
Följ gärna med och se den gå från hjälplöst skrikande plutt till trotsig tonåring och vidare till vis och allvetande vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0