Semester...

Min första riktiga semester har börjat nu =)
Har tidigare tillbringat sommrarna, el egentliigen sommarloven eftersom jag är student, med att sommarjobbat och varit ytterst lite ledig, men nu äntligen....
Jag har fyra veckors semester i exjobbandet, även fast det är roligt att exjobba ska det bli skönt att vara ledig!

Jag ska sola, bada (dvs om det går en svensk sommar) lata mig, osv...kanske har tid att utveckla någon ny besatthet eller ta upp en ny...återkommer om detta.

Men det inbär också att det blir ett litet avbrott i bloggandet, trots att det inte var så länge sen jag började...men jag kommer tillbaka var så säker =)

Trevlig sommar!

sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0