Tror jag har tagit ett beslut...

Efter mycket funderande hit och dit, fram och tillbaka...tror jag att jag har tagit ett beslut. Just nu känns det som om jag ska ta lägenheten (har ju i och för sig några timmar kvar att vela, så vem vet vad som händer...kanske får en illavarslande dröm inatt som säger åt mig att det spökar/finns massor med silverfiskar/finns mögel i lägenheten)

Men hur tusan hamnade jag här egentligen? Har ett klart minne av att jag för ett halvår sen var väldigt övertygad om att jag i alla fall inte ville bo i Stockholm. Södertälje är väl inte riktigt Stockholm men kan definitivt klassas som en förort till Stockholm. Trots detta så bosätter jag mig alltså här nu...livet är bra konstigt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0