Drogtest och högfrekventa piiip

En av fördelarna/nackdelarna...äh, vi kallar det helt enkelt villkoren...med att bli anställd på ett stort företag är att man får/måste genomgå en hälsoundersökning. Detta innebar att jag tillbringade ungefär en halv timme med en sjuksköterska som testade både syn och hörsel samt frågade om vikt, längd, alkoholintag osv. Helt enkelt svåra frågor! Det var även ett drogtest, hade trott att jag skulle behöva pinka i en liten plastkopp men det räckte med att stoppa två "tandborst-liknande" saker i munnen och gnugga lite...verkligheten är inte som filmen (eller som amerikanska tv-serier). Lite läskigt att sitta i ett litet litet rum tapetserad med heltäckningsmatta och försöka lyssna till högfrekventa och lågfrekventa ljud....piiiip. Är nu förklarad frisk iallafall, det tar några dagar innan drogtestet är färdigt men skulle bli väldigt förvånad om det visar något, då vet jag inte vad jag ska skylla på. Någon kanske smygit ner något i mitt kaffe...utan att jag märkt någon effekt. Konspirationsteorier tillverkas förtillfället i min paranoida hjärna.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej hej

Hittade en kostnar som kändes som lite Anna... http://www.lundlund.com/illustrators/liselotte-watkins

Hoppas helgen vart bra!
Kram kram

2007-10-28 @ 12:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0