Nostalgi-trip och slavarbete

Är denna vecka tillbaka i Linköping, gamla fina Linkan där jag tillbringat fem år av hårda studier, det kan ses som en enda stor nostalgitrip. Har tillbringat mesta tiden i en datasal och svurit åt cad, detta kan också kallas nostalgi fast inget man frivilligt återupplever. Men har även träffat på massa gamla kompisar och tagit åtskilliga fika i Balja, billigt kaffe massor med studenter. En hel veckas slavarbete (dvs. cadning av vårt exjobb) har väl dämpat glädjen över att vara tillbaka och ska jag vara helt ärlig har jag insett att man kan inte gå tillbaka i tiden, är nu för gammal för att vara student och passar följdaktligen inte längre på skolan...jag har blivit gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0