Röda skor

Har under en tid varit väldigt sugen på att köpa ett par röda skor, man kan till och med kalla mig besatt =). Har kikat runt överallt men inte hittat något som kändes rätt...men så äntligen hittade jag ett par som bara bad om att få följa med hem. Ett plus var ju att de var på Sisters rea, lite otippat att Sisters har skor, alltid roligt att fynda.

Men varför just ett par röda skor?
Varför inte, man blir alldeles glad när man ser dom...de lyser liksom upp omgivningen.
En kompis lärare (!!!) sa tydligen att "röda skor har bara små barn och prostituerade"...hoppas att jag räknas till kategorien små barn, kan ju vara trevligt att vara lite barnslig ibland...

Nu måste jag bara hitt tillfällen att använda mina älsklingar....

image18

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var faktiskt Carson i Fab Five som sa att röda skor bara var för barn och prostituerade men det är fortfarande en lustig kommentar
//I

2007-10-01 @ 14:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0