Utsikt versus insyn

Insåg igår att världen utanför min lägenhet håll på att förändras brutalt...tänk motorsågmassakern.
Har från mitt fönster mest sett trädkronor, kanske inte mycket till utsikt men å andra sidan gjorde det att insynen i min lägenhet var minimal. Man blir då lite putt när man inser att de tar ner ungefär en tredjedel av träden...jag ser nu husen brevid samt bortom dem en väg. Fortfarande ingte mycket till utsikt och mycket mer insyn...får helt enkelt sluta springa omkring naken eller acceptera att mina grannar tittar konstig på mig... =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, jag brukar se det som att det är grannarnas förlust om de tittar in hos mig.. det är inte jag som får mardrömmar och måste gå i terapi.. haha :D

2008-08-17 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0