Så otroligt häftigt...

...man önskar verkligen att man var lika talangfull som Sandra Backlund. Jag vet att det inte är första gången jag tar upp henne här men det kan inte hjälpas, hennes kreationer (finns nog inget mer passande ord) är bara för häftiga. Stora former, volymer och oväntade material...vad sägs om klädnypor eller vikt papper.
Okej kanske inte skulle ha på mig detta på jobbet eller någon annanstans till vardags men bara att titta på hennes stickade plagg gör mig varm inombords.
Fram för fler talangfulla svenskar...

Bilder från www.sandrabacklund.se
image28
image29
image30

Kommentarer
Postat av: Jenny B

En såndär gosig tröja skulle man ha häruppe! :D

2008-02-18 @ 15:37:00
Postat av: Isa

Jag tror det psykadeliska mönstret skulle avleda uppmärksamheten ifrån mina "love-handles"

Tack för tipset!

2008-02-24 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0