Åter ute i de virituella verkligheten

Åh äntligen....helt otroligt att man är så teknikberoende, har verkligen kännts trist att vara utan internet i nästan två månader. Får väl ifs skylla mig själv, kunde ju fixat det här för länge sedan, till exempel redan innan jag flyttade men jag är en seg och lat människa som har haft massar annat i huvudet. Jobb till exempel, det är ju mycket nytt på ett nytt jobb särskilt om det är det första jobbet...men skoj är det =)

Såg att det var länge sedan jag gjorde ett inlägg...fick ju till och med en kommentar om det. Det är ju inte läge att blogga på jobbet, särskilt inte om datorn är spärrad för sådana sidor....sänker ju effektiviteten något. Men nu ska det bli lite fler inlägg, hoppas jag iaf.

Alltså: Stay tuned, for the thrilling sequel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0