Ännu en nystart...

Har då tillslut hittat tillbaka till bloggen, både bokstavligt och bildligt...
Det har varit en blandning av mycket att göra och en självmordsbenägen dator som gjort att det var välgigt länge sedan jag skrev något. När jag sen äntligen har en ny dator och om inte mer tid så iaf mindre stress, då bestämmer sig mig blogg för att inte släppa in mig...den kände sig väl bortglömd och trotsig. En blogg med ett temperament!

Men nu så!

Måste bara säga att en ny datorn gör livet lite enklare, ett plus är även att den är tyst och snäll till skillnad mot min förra som lät som ett halvt tröskverk. Tänk vad tekniken är bra!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej, vad roligt att du kommit igång att blogga igen.

2008-07-06 @ 13:54:11
Postat av: jenny

Välkommen tillbaka till bloggträsket! :D

2008-07-08 @ 23:34:26
URL: http://www.imaurum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0