JAG VILL HA SEMESTER...

Längtan efter semestern satte in med full kraft idag, var påväg tillbaka från ett möte i Oskarshamn i eftermiddags och stannade till i Söderköping för en glasspaus det såg så trevligt ut med alla somriga och glada människor. MAssa segelbåtar och brunbrända personer som slappade på uteserveringar, jag vill också vara en av dem...jag vill ha sommarkkläder och solglasögon och gå omkring och glassa eller sitta i skuggan med en kall öl...jag vill!

Tur att det bara är två dagar kvar innan min semester börjar, sedan fyra veckor med SEMESTER!

Inser dock att för att jag ska ha en shyste solbränna snabbt så måste jag nog bruka onatruliga medel...är hemskt vit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0