On the way...

Gör ett snabbt stop i lägenheten innan lite storstads semester i Berlin stundar, ska bli skoj. Har inga förväntningar på Berlin vilket betyder att staden verkligen har möjlighet att överraska och övertyga...Go Berlin!
Vad vill man se i Berlin? Berlinmuren kanske, eller det som är kvar av den...hörde ju att den dog och sörjdes ;)

Förresten tänkte introducera en teori: Världen kan indelas i två sidor de som tytcker om Lars Winnerbäck och de som inte gör det! Den ena sidan känns igen på dess förmåga att citera Lars texter vid alla möjliga och omöjliga tillfällen samt att få något dimmigt i ögonen när man talar om konserter. Den andra sidan kändetecknas av likgiltighet och total oförståelse för denna man och hans sorgsna visor.

Jag tillhör den först nämnda sidan:
 "Stackars hon som aldrig fryser och altid får vad hon vill han, stackars hon som har det bra"
"Och nyponbuskar, nyponbuskar
Hela vägen nyponbuskar
ser jag när jag blundar
och nånstans där så blev jag
den jag är..."

Ser fram emot sommarens turne!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du glömde "Vi pratar om vart vi ska just inatt men jag antar att vi menar hela livet" ;) Ha det bäst i Berlin!

/ Kram

2008-07-18 @ 14:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0