Uppdatering

Helt otroligt vad tiden går fort, är det verkligen 2 veckor sedan jag sist bloggade? Nåja mycket har ju i och för sig hänt men tiden springer verkligen iväg när man har roligt och stressigt =)

Det stösta som hänt på två veckor är väl att min kära syster gift sig =) Det var ett jättefint, känslosamt och intimt höstbröllop i hemstaden....verkligen lyckat. Jag önskar dom all lycka när de nu joinat den evigt växande skaran av gifta människor, får väl inse att jag är i en ålder då många omkring mig funderar på att ta detta stora steg. Jag tänker däremot inte fundera över detta steg på länge (av uppenbarliga skäl =))

En annan höjdpunkt var förra veckans besök på en stor internationell mässa för bilindustrin i tyskland. Verkligen häftigt, och ja jag är insnöad och totalt hjärntvättad vid det här laget. På systers bröllop beskrevs jag i programmet som "...brudens syster. Intresserar sig för mode, grafik och lastbilar" Det skapade många frågor, det är alltid lika roligt att förvånna folk med mitt yrkesval men som sagt vaför ska man begränsa sig =)

Igår var det tjejkväll med Å och C (ny bekantskap) trots att det inte blev utgång var det en lyckad kväll med god mat, gott sällskap och många drinkar. Fick även mysa med underbara charmiga Doris (en hund med personlighet ) Stockholms uteliv får vi ta oss an nästa gång =)


Kommentarer
Postat av: Jenny B

Hej! Kul att bli uppdaterad.. :)

Glöm inte den alldeles speciella, underbara och braiga bloggen bara.. ;)

Kram!

2008-10-17 @ 17:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0