En liten värld...

Oj oj två veckor sedan sist....vad fort tiden går när man stressar =)

En lite iaktagelse: Världen är en väldigt lite plats (tänk liten ankdam, stor nog för två badankor)
Min berätelse börjar med att jag en söndag utanför ett av sveriges störrsta IKEA hittar en lapp på min vindruta
"Hej Jag råkade köra in i din bil..."
Trevligt nog stod det namn och telefonnummer, blev alltså påkörd av något så sällsynt som en ärlig människa.
De är alltså inte, trots många bevis om motsatsen, utdöda...
När jag senare provar nummret svarar ingen, jag börjar ana oråd...har jag blivit lurad?
Kollar upp nummret och hm...känner igen adressen...dubbelkollar....jodå människan bor brevid en kollega och ungefär två kilometer från mig.
Känner att jag har goda chanser att få bucklan betald....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0