Så nöjd....

Är just nu lite lagom besatt av mitt hår...så där som man brukar vara när man precis klippt sig. Man kan inte riktigt gå förbi en spegel eller speglande yta utan att kasta en blick men bara en snabb en, man vill ju inte verka alltför egenkär eller ytlig =)

Har som ni förstår precis klippt mig och är verkligen nöjd! Blev bättre än jag någonsin kunnat hoppas, drömde om en lite cool page frisyr och det blev det... =) Hoppas den är lika cool när jag själv har fixat den och inte har en frisör till hands.

Måste verkligen rekommendera min frisör: Elitesse i Södertälje, helt underbara verkligen. Som om det inte räckte med att dom är duktiga, man får alltid tid och när de tvättar håret har de massagestolar. Man bara flyter bort och vardagens bekymmer försvinner när någon tvättar ditt hår och masserar din hårbotten samtidigt som stolen arbetar med spända ryggmuskler. Värt vartenda öre...

Det blir ingen bild, men håll utkik efter mig =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för i lördags. Det var jätteroligt. Ser fram emot att se din nya frisyr nästa helg (+ allt annat jag ser fram emot då ;)

2008-09-26 @ 09:02:07
URL: http://ydochdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0