Snart skolstart....eller jobbstart var det ja....

Snart är det bara en dag kvar av min julledighet...känns både skönt och jobbigt att gå tillbaka till jobbet. Det skulle ju vara alldeles utmärkt om jag vaknade på onsdag och finanskrisen var som bortblåst men jag är ändå lite realistisk och vet att det inte kommer att hända (men man får ju drömma)

Nej det blir tillbaka till ett grått kontor (vi har teorier om att inredningsarkitekten är kommunist och idealisear sovjetisk ordning och reda) där det vanligaste samtalsämnet är pengar och världens brist på dem just nu...

Nej, så illa är det faktiskt inte. Det ska bli riktigt kul att börja jobba igen, få lite struktur igen och mer saker att göra (blir ju helt konstig i huvudet av att vara ledig för länge) Kontoret är trots allt fint (helt nybyggt) men som sagt var det finns risk att jag smälter in i bakgrunden. (har insett att jag äger många gråa plagg...varför???) Och vi pratar ju faktiskt om annat...ibland.... =)

Nej det är väl bara att göra det bästa av sista lediga dagen och förberda sig för varterminen i verkliga livet...

Kommentarer
Postat av: Jenny B

Oj här har hon kommit igång :)

Du pratade ju om att du ville fixa lite med bloggen och layouten... här kommer lite hjälp: http://www.designadinblogg.se/

Lyvka till!

Kram!

2009-01-11 @ 15:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0